Ceviz Omega-3'lerin Süper Bitkisel Kaynağı

Ceviz Omega-3'lerin Süper Bitkisel Kaynağı

27 Kasım 2018

Cevizde bulunan Omega-3 yağı miktarı, herhangi bir diğer meyveye kıyasla önemli ölçüde daha yüksektir ve 1 ons (28 gram) porsiyon başına 2.5 gram Omega3 sağlar.

Ceviz dahil olmak üzere bitkilerden elde edilen Omega-3 yağına alfa-linolenik asit (ALA) denir . Bu sağlıklı beslenme bakımından önemli bir yağdır, yani onu diyetinizle almanız gerekir.

Tıp otoritelerine göre, ALA' nın yeterli alımı 1.6 ve 1.1' gram/gün (tüm erkek ve kadınlar için)  alınmalıdır. Tek bir ceviz porsiyonu bu miktarı karşılar.

Gözlemsel çalışmalar, günde yediğiniz her bir ALA gramının kalp hastalığından ölme riskinizi %10düşürdüğünü göstermiştir.

ÖZET olarak Ceviz, kalp hastalığı riskini azaltmaya yardımcı olabilecek Omega-3 yağının bitki formunun iyi bir kaynağıdır.

"US National Library of Medicine, National Institutes of Health" ve "www.heathline.com" 'un ceviz hakkındaki bilimsel çalışmalarından alıntılanmıştır.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.