Ceviz Kilo Kontrolünü Destekler

Ceviz Kilo Kontrolünü Destekler

25 Aralık 2018

Cevizlerde kalori yoğundur, ancak çalışmalar onlardan emilen enerjinin diğer besin maddelerine göre beklenenden % 21 daha az olduğunu göstermektedir

Dahası, ceviz yemek bile iştahınızı kontrol etmeye yardımcı olabilir.

10 obez insan üzerinde yapılan iyi kontrollü bir çalışmada, beş gün boyunca günde bir kez yaklaşık 1.75 ons (48 gram) ceviz ile yapılan bir smoothie içeceği, iştah ve açlık oranını azalttığı gözlemlenmiştir.

Buna ek olarak, cevizli smoothieleri tüketen katılımcılarda beş gün sonra yapılan beyin taramalarında, kek ve patates kızartması gibi çok cazip yiyecek işaretlerine direnmelerine yardımcı olan aktivasyonunu arttırdığını gösterdi.

Daha büyük ve uzun süreli çalışmalara ihtiyaç duyulsa da, bu cevizlerin iştahı ve kilo kontrolüne nasıl yardımcı olabileceğine dair bazı öngörüler sağlar .

ÖZET olarak, kalorisi yoğun olmasına rağmen, cevizdeki bütün kalorileri ememezsiniz. Ayrıca, iştahınızı ve açlığı kontrol yardımcı olabilirler.

"US National Library of Medicine, National Institutes of Health" ve "www.heathline.com" 'un ceviz hakkındaki bilimsel çalışmalarından alıntılanmıştır.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.